Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

HUI DIUMENGE S'HA CELEBRAT LA FESTA DE SANT ANTONI ( I )

HUI DIUMENGE S'HA CELEBRAT LA FESTA DE SANT ANTONI ( I )

(PODEU FER MÉS GRAN LA COMPOSICIÓ, PUNXANT ACÍ)

El patró de la gent del Raval, dels Tonis, ha eixit hui en processó, com ja ho va fer ahir. Si anit era pels carrers del barri hui l’han portat els "Tonis" a l’església parroquial. Allí, amb l’assistència de festeretes i festerets, i les regines infantil i major 2011, les autoritats i el veïnat de la Placeta i carrers del voltant, han assistit a la missa solemne i han donat el pa beneït que portaven els festerets. Des de dalt d’una tarima el senyor rector En Francisco Murillo ha beneït tots els animalets domèstics primer i després cavalleries i carruatges de la Penya Amics del Cavall i els cavalls, alguns d’ells espectaculars.

El dia ha acompanyat i molt. El temps ha estat esplèndid i s’ha repetit el passacarrer a la Placeta, com una cloenda festera.

A la composició fotogràfica, diversos moments de la festa i la bendició.

3 comentarios

Mamen -

Gràcies per la faena que fas i si, et diré que Juanvi estava, l'únic. I la resta? En faltaven 6, jo particularment he sentit que ací sols venen quan hi ha eleccions, però bé, gràcies als del pp i a Juanvi que si estaven.

CRONISTA DE GATA -

A "Mamen":
Gràcies per seguir el blog i ser usuàrias d'ell. No puc dir-te res de dissabte perquè jo no estava, però diumenge a la processó de la Placeta a l'església i a la missa i bendició si que va estar el regidor del Bloc, Juanvi, perquè em va saludar...

Mamen -

Hola Cronista! Una volta més felicitats pel blog. Per a una xica com jo, que és de Gata però viu fóra i sols va els caps de setmana, és molt important estar informada. Han fet les festes de Sant Antoni a prop de casa de ma mare, com tots els anys, i pel que veig l'Ajuntament ha ajudat, poquet, però algo. Ha estat molt bé el ball i la barraca de la comisió però ara em pregunte jo: On estaven els del psoe i els del bloc el dissabte? Ningú a la ofrena, sols els del Pp i Pepe Buc, que donava suport al barri. El diumenge igual. No els agrada el meu barri? A Sant Joan si van anar quasi tots a la Font del Riu, com és una festa de tota la vida i esta no... Ai mare...i 3 anys i mig a remar pels vots.