Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

EL CRONISTA...FA UN ANY: 20 de juliol de 2010

EL CRONISTA...FA UN ANY: 20 de juliol de 2010

Cal dir, primer que res, que si ahir no vaig publicar aquest apartat és perquè l’any passat el 19 de juliol no ho vaig fer tampoc, al menys en hores normals...

I ara passe a les notícies que vaig traure al blog tal dia com hui l’any passat:

- GATA VA SER NOTÍCIA...un 18 i un 19 de juliol -despúsahir i ahir-.

- FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -97 -la d’ahir-.

- LA BANDA JA TÉ LA PRIMERA PEÇA DEL CONCERT DE REVETLA.

- ANEM CAP A FESTES. DIVENDRES 23, UN ALTRE ACTE PRE-FESTES. A la imatge del costat podeu veure el cartell que publicava l’any passat a aquesta entrada.

- GATA VA SER NOTÍCIA...un 20 de juliol.

- FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -98-.

2 comentarios

CRONISTA DE GATA -

A "una fan": agraïsc la teua dedicació al blog, però també és una manera de controlar les entrades, de recordar i, de passada, si algú, que sempre n'hi ha, s'incorpora com a usuari poder donar-li a conéixer. Això també es fa als diaris, a les revistes. A més, són sols els titulars.
De tota manera, gràcies per la suggerència i ho tinc en compte.

una fan -

benvolgut Cronista: en realitat no comprenc el motiu d'aquesta secció. Fa un any jo ja et seguia i ara passe per alt estes entrades perquè no tenen novetat per a mi. M'agrada seguir-te i m'informe de moltes coses per tu, per això, al meu parer, no hauries de perdre el temps a repetir informació havent-hi tantes novetats per comptar. Et desitge molta sort en el teu camí i salut per a les festes que ja quasi les tenim damunt!