Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

MIRADES URBANES: D'un altre temps.

MIRADES URBANES: D'un altre temps.

Cada dia una mirada urbana, com cada dia una foto antiga. Aquest serà el plantejament que portaré al blog. Ja tinc preparades més de 50 mirades urbanes, per als pròxims dies i vosaltres, usuaris, també en podeu sugerir alguna. Es sorprendreu de les visions que podem fer en cada mirada urbana.

La de hui, està al carrer Teulada. Entre dos cases de hui es conserva la paret de la caseta "d’un altre temps", de les que hi havia a l’Era de Boronat, d’aquesta família. Les pedres podrien parlar i el forat que té al mig, per a dir que és una construcció centenària que aguanta ahí al mig de la modernitat i les noves cases.  

3 comentarios

Gater -

Olé cronista! cada vegada em vau vosté millor

CRONISTA DE GATA -

Primer que res, no se com dir-li a "mirada urbana d'questos temps", em referisc al nom reial, però bé...
Anem per parts. Les mirades urbanes de la sèrie són del casc urbà de Gata. Per a mi "Gata Residencial" no forma part d'eixe casc urbà. Jo també crec és una aberració que ja està feta i mal de tornar enrerre...
Per tant no posaré cap mirada urbana a "Gata Residencial", perquè no és eixa classe de mirades les que jo vull plasmar.

mirada urbana d'questos temps -

Y de la "mirada urbana" de Gata Residencial, que té vostè que dir?
Lamentable mirada urbana a la que estem sotmesos de per vida que, si un dia va ser el pa per a l'Ajutament, avui es la fam i ajuda que paguem de les nostres butxaques.