Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

EL MISSIONER GATER VICENT FONT COMENÇA UNA CAMPANYA D'ESCOLARITZACIÓ DELS XIQUETS DE LA SEUA PARRÒQUIA AL PERÚ ( I )

EL MISSIONER GATER VICENT FONT COMENÇA UNA CAMPANYA D'ESCOLARITZACIÓ DELS XIQUETS DE LA SEUA PARRÒQUIA AL PERÚ ( I )

Vols participar: "UN EURO PER A L’EDUCACIÓ", aquest és el lema.

Voleu col·laborar?.

El missioner gater i amic VICENT FONT està fent al Perú una campanya d’escolarització necessària i vital per a l’educació de les xiquetes i xiquets d’aquelles terres tan deprimides, per a que després en un futur el dia de demà siguen dones i homes de trellat. 

Li he demanat hui mateix que em donara més informació al respecte i amb la modèstia que li caracteritza reconeix i diu què "em resistia a demanar a gent de Gata, perque ja m’ajuden molt. Mai podré estar prou agrait a la gent del meu poble. Si sempre m’he sentit orgullós de ser gater, des de que estic lluny, i veient la solidaritat de tants paisans, ara més que mai".

Seguix dient Vicent Font: "Al final, com he conseguit prou per montar 7 barracons de fusta amb els urinaris i tot, he tingut que llogar a mestres i per això em falta diners, de ahí que vaig idear el projecte de que haguera gent de per ahí que "apadrinara" un xiquet del col.legi, i així pagar els mestres. La veritat es que la precarietat es total, pero cada dia arriba una nova ajudeta que ens permet seguir avant en el projecte i al menys els més menuts (des dels 3 als 8 anys) este any tenen escola. Huí justament hem començat les classes, pues ací es ara com setembre per a nosaltres.
Sé que ahí està la cosa fotuda amb la crisi, pero per a molta gent, un euro diari tampoc es tant, si contem lo que ens gastem en coses superflues".

Bé, si algú que llig el blog està interessant en la subscripció que remeta les seues dades a aquest correu per a que Vicent Font o els seus companys li puguen enviar la informació.

DE TOTA MANERA DEMÀ CONTINUARÉ POSANT MÉS INFORMACIÓ ACÍ AL BLOG. Hi ha un tríptic informatiu i una justificació del projecte.

Vicent Font dona les gràcies a tots.
 
Aquest és el correu: parroquiasantarosa2011@hotmail.com.

 

0 comentarios