Facebook Twitter Google +1     Admin

GATA VA SER NOTÍCIA...un 30 de juliol ( III )

20100731171257-image0-85.jpg

La tercera part de la secció hui reflex a allò que es va publicar fa 10 anys. Els temes eren tres i diversos. Política local, entrevistes sobre les festes i actes festers.

31 DE JULIOL DE 2000, fa 10 anys:

LA MARINA de LP:  "El pleno de Gata aprueba la demolición de toda la instalación de radiofonía móvil de "Alcolaies". Al subtítol: "La empresa "ha incumplido la legislación vigente", asegura el concejal Signes". A la fotografia, de José Iglesias, que il·lustra aquesta entrada: "La corporación municipal de Gata, durante una sesión plenaria". També hi havia dos "ladillos": "Operación de crédito" i "Centro Social".

Per altra banda "La opinión de la calle" responia a la següent qüestió: "¿Qué opinión le merece el programa de fiestas que ha preparado la comisión 2000 de Gata de Gorgos?". Les respostes eren: Juan José Buigues "De categoría"; María Mulet "Buena". José Costa "Buena" i Salvador Ginestar "Buena".

Finalment es publicava també a LP que "La "nit de paelles" reúne a más de 1.500 personas de las peñas y cuadrillas de Gata". Al subtítol: "Hoy se celebra el día de la cabalgata de carrozas y el desfile de grupos a pie". Al peu de les quatre fotografies: "El presidente de la comisión, El Titi y Rosita Amores, las peñas y los quintos 2000 de Gata, en la explanada del Grupo Escolar".    

 

Comentarios » Ir a formulario

No hay comentarios

Añadir un comentario



No será mostrado.



Blog creado con Blogia. Esta web utiliza cookies para adaptarse a tus preferencias y analítica web.
Blogia apoya a la Fundación Josep Carreras.

Contrato Coloriuris