Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

GATA VA SER NOTÍCIA...un 21 de juliol

GATA VA SER NOTÍCIA...un 21 de juliol

Per el temps que consumim a l´estiu en altres coses, ahir dimecres 21 de juliol, no vaig poder fer aquesta secció. recorde ara el 21 de juliol de fa 15 anys, en el qual es publicava un important notícia política local. Fa 10 anys era l´art a l´aire lliure el protagonista. Fa 5 anys ho era la banda.

21 DE JULIOL DE 1995, fa 15 anys:

La notícia a LA MARINA de LP era: "El PSOE no llega a un acuerdo con PP y UPV y se adjudica todas las concejalías". A l´antetítol: "Hoy, en pleno extraordinario, se nombrará a los tenientes de alcalde". A un resum destacat: "María Vicenta Pedro y Salvador Mulet serán tenientes de alcalde y miembros de la comisión de bogierno, junto al alcalde, que ha asignado todas las delegaciones a los concejales del PSOE". A la fotografia que era de Pons deia al peu: "El PSOE gobernará con minoría relativa durante los próximos cuatro años".

21 DE JULIOL DE 2000, fa 10 anys, divendres:

A LP: "Las esculturas de José Ramón Villa y Juan Abril ya embellecen el "Parc Font del Riu" de Gata". Al subtítol: "EL rector de la Politécnica, Justo Nieto, preside la ianuguración". A la fotografia, la mateixa que il·lustra aquesta entrada al blog, deia: "El escultor y autoridades, posando ante la obra de Abril".

21 DE JULIOL DE 2005, fa 5 anys, dijous:

"La Banda Unión Musical sale a la calle para ofrecer un concierto en homenaje a los socios". Al subtítul: "Los músicos actuaron bajo la batuta de Pascual Miguel Cardona Cholbi". Al peu de la foto que apareixia en aquella notícia: "Los músicos en un momento del concierto en la calle Roquetes".

 

 

 

0 comentarios